tvåtusenelva.

Okejrå, ett jätteokejrå.

Nyårs-helgen var verkligen intressant! Jag har aldrig varit så tyst i hela mitt liv som jag varit denna helgen.
Aldrig varit så tråkig som jag var denna helgen. Aldrig. varit. så. dryg.
Detta resulterade nog i att min gäst jag hade här antagligen fick världens galnaste uppfattning av mig: *Dryg, tråkig, tyst*?

Anyways, så tänker jag göra 2011 till ett bra år, fast så säger jag ju alltid, vid varje årsskifte. Men jag tänkte att eftersom jag har haft ett egentligen kalasknasigt år, fast ändå jävligt bra.. Så skulle jag kunna göra det här året bra, bättre, bäst.

Saker som är värda att komma ihåg 2010:

  • 18 år: Låg sömnlös hela natten innan, hade en ålderskris, fast födelsedagen var fin.. Trots att jag och Viktor bråkade.
  • Påsk: Fin helg i Borås med släkt och vänner, jag var nöjd! Trots att jag och Viktor bråkade.
  • 26:e Maj: Knepig dag, jag var ledsen, men nöjd. För jag och Viktor gjorde slut. Efter att jag hade velat göra det i ganska många månader.
  • 28:e-30:e Maj: Gisledagarna, första fyllan som singel, bästa fyllan någonsin. Citat som: "Jag är kåt, men vill inte att folk ska veta det!", "Jag har fått mus!" och "Peddodawg!" är enligt mig fortfarande roligt!
  • I princip hela Juni och början av Juli: Jag jobbade halva sommaren, otroligt intressant och fick lära mig hur en packningsmaskin funkade.. Kollade på när 40-årig brud fick psykbryt på mig för att jag hade fått förlängt på min jobb-period men hennes barn inte fick det. Hennes barn fick skylla sig själva, de kunde inte packa och betedde sig som 3-åringar och kastade kniv/åkte skate-board/packade långsamt.
  • Juli: Belgien med mamma, pappa och Maja! Fin semester, trots tråkiga händelser som bråk, för mycket alkohol och en hund som trillar nerför en trappa. Har nog aldrig spenderat så mycket pengar på så kort tid förr. 4000 på enbart kläder.. ungefär.
  • Augusti: Kom hem från Belgien och åkte till Halmstad och myste med Danielle i en vecka. Från början skulle det vara tre dagar men på någon fest lyckades folk övertala mig att stanna en hel vecka. Festade, blev pank, njöt av att inte vara hemma.
  • Festen på Holmen: Världens sämsta fylla, resulterade i minnesluckor som kallas Duga. Jag kommer nog inte ihåg mer än 2 timmar av kvällen. Kvällen slutade med Galla.
  • Höstlovet: Åkte till Stockholm, träffade Sebastian, var nervös.. Babblade som jag vet inte vad. Åkte hem, var nöjd, för Sebastian var söt, och han tyckte att jag var söt. Veckan efter fick jag en fet-diss. Hämtade samtidigt en hund. Katt-familjen Gunnarsson blev en Hund&katt-familj.
  • Helgen efter Höstlovet: Gick på fest, hade kul till en början, blev som vanligt för full.. Däckade och blev antastad. Insåg att jag aldrig vill bli antastad igen och det enda sättet för att vara säker på att det inte sker var att skära ner på alkoholen.
  • November/December: Sa upp kontakten med en "vän". Kaos i skolan, jag var allmänt positiv ändå, fast ganska ensam.
  • Julafton: Klippte mig i läppen, fick inget jag önskade mig och grät bort halva dagen.
  • Nyår: Bjuder hit en (nästan) total främling hit, säger nästan ingenting på hela helgen, går på nyårs-fest, händelsen i slutet av höstlovet gör sig påminda och 10 minuter innan vi ska gå till Higgins sitter jag på en Toalett med Emelie och lipar. Kommer till Higgins och hade en helt okej kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0