för det GÖR ont.

saknad.


Ni talar om det som om inget har hänt.
Nätter - Jag tänker på dig
Dagar - Jag tänker på dig
I skolan - Jag tänker på dig
Utomlands - Jag tänker på dig
Hos Viktor - Jag tänker på dig.

Jag fattar inte varför alla har lyckats gå vidare förutom jag.
Jag vet att du inte vill att jag ska tänka så.
Du var inte en sådan människa.

jag har alla dessa frågor jag vet att jag ALDRIG kommer få svar på,

Varför var jag inte hos er mer?
Varför började jag inte säga att jag älskar dig lite tidigar, kanske några år tidigare?
Varför var du tvungen att lämna oss här?
Varför försvann du när mamma och pappa precis dök upp?
Varför kunde du inte sagt några sista ord?
Varför under mitt första gymnasieår?
Varför kan jag inte släppa dig?


Jag vill minnas, men jag vill inte plågas.

Jag saknar dig och varje gång jag besöker farfar i reftele så känns det så tomt.
Du fattas liksom.
Farmor, du ska veta att jag saknar dig och att jag önskar jag kunde fått mer tid med dig innan du försvann.
Du var helt enkelt bäst! <3

FAN!

Just nu vill jag bara hemma, men jag lämnar gärna pappa här nánstans pá en bar där han kan supa sig full och fá gá hem eller nát. För just kan han bara dra át fanders enligt mig.


FYFAN FÖR DIG. Du sabbar min jävla semster med ditt jävla fyllehumör!

!!!

'Det är varmt i tyskland. Jag klibbar ihjäl. Jag har ibland en jobbig pappa. Jag orkar egentligen inte skriva nágot mer.  Kan inte skriva å utan máste skriva a med en ´ sán grej över -.-!
Imorgon ska vi ut och brumma bil till nát ställe (vi vet inte vad för ställe än!)
Jag önskar att viktor och matilda var här.

huset = litet
Spindlar = stora.
3 katter varav en gillar oss, en halvgillar oss och en hatar oss! ^^

y sitter pá fel ställe pá tangentbordet. För z och y har tydligen bytt plats.

SÖDRA TYSKLAND FÖRVIRRAR MIIIIIIIG!!!!!!!!!!!

Bai!

BYE!!!?

ÖÖÖÖÖÖÖH vet ni vaaaad? ;)
Jag åker imorgon. Imorgon vid den här tiden (10:35) Så är jag troligtvis 2 timmar in i danmark eller nååååt sånt ^_^

Ja vi bilar ner. Sover på hotell i Lübeck och träffar familjen vi ska byta hus med där :]
Ja, men andra ord betyder det att vi byter hus!
Dag två åker vi i princip  genom hela tyskland och sen är vi fram. 4 dagar ditresa och hemresa (2 dagar dit 2 dagar hem) Det blir sammanlagt 12 dagar i Radolfzell (stället heter så där vi ska bo)

Kommer hem den 26:e :]

Saknar mig inte FÖR mycket (äsch det skulle ni ändå inte göra!)

(har jag tillgång till internet laddar jag nog upp nåt mer inlägg när vi är där, har jag inte får ni vänta i 2 veckor!)

BYEEEEE!

:']

4 dagar kvar sen försvinner jag! HOOOPPLAAA! :D
Gårdagen var en av de bästa dagarna i mitt liv!


TACK <3

Spelas nu;

Royksopp - The girl and the robot (robyn + electro = "sääärleeek!" This must be it (ft, the knife) Tricky Tricky (ft. the knife) Miss it so much (ft. Lykke LI)
Fever Ray - When I grow up, If I had a Heart
Lykke li - Tonight , dance dance dance, let it fall, Hanging High.
~
Cocorosie Src. Unknown

lksgnan

Royksopp Src. Unknown

:]

Robyn. Src; Unknown

BaiZ

tss.

Deep inside my heart and it's splintered at it's cause...

Så jävla trött, hela tiden. Vill bara gå och lägga mig "/

Jag tror jag har missuppfattat dethär med sommarlov och att ta det lugnt. "/ Jävla sommarlov, jävla skola, jävla människor, jävla vikt, jävla allt!

Köpa!

Collaget ovan är gjort av mig bildernas src är hemlig då jag inte vill avslöja vart jag köper eller vill  köpa kläder nån stans.

Notera nån dag ska jag ha råd med dettahära va. Räkna med att varje outfit kostar runt 600 - 800 kronor. Vilket är jävligt billigt för en outfit.

Nån kan ju känna sig manad till att köpa nåt liknande till mig i födelsedags present om 6 månader :]

M.P = Grrrr

Ibland undrar jag hur folk kan bli så snygga bara genom att helt enkelt vara sig själva. Jag kommer nog Aldrig bli snygg,..


:]

Michael Pitt SRC; Unknown

Tonight.

Och ja, enligt mig hennes största låt! (även en av de första hon skrev)

(och länk till en annan grymt bra låt med henne!)


push my back so i make sure
you're right behind me as before
yesterday the night before tomorrow

dry my eyes so you won't know
dry my eyes so i won't show
i know you're right behind me

and don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight

you walk the surface of this town
the high heels above the ground
and high horses that we know
keep us safe until the night

you know them all, i know it all
stay put and play along
'cause i'm looking for my friend
now i got you, got you

don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight

i dry my eye, dry my eye
dry my eye, dry my eye
dry my eye . . .
dry my eye, dry my eye
dry my eye, dry my eye
dry my eye . . .

yeah,
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight
don't you let me go, let me go tonight

let me go, let me go
let me go, let me go
let me go, let me go
let me go, let me go
let me go, let me go


http://www.youtube.com/watch?v=w__9uUuWHuA

Idol.

Nån som inspirerar, men som jag aldrig kommer kunna följa upp till.

Tss. Kommer ALDRIG se så bra ut som hon.

Jag vill förändra mig så stenhårt, bli som jag själv vill vara! Helt mig själv...

Men det kräver mycket psyke, mycket pengar, mycket mod.

Jag äger inget av det.

Anyways, förebild nedan!



lykke <3

lykke2

OMG!

Folk - sluta tycka synd om er själv det är irriterande

Och nu till inlägget;

Jaaaa, jag vet... jag har inte skrivit på en hel vecka men jag har FAKTISKT haft fullt upp!

jag plockar och donar och svettas och steker etc etc. :P

Om exakt 8 dagar så åker jag till underbara übersköna utomlandet! (xD)
Jag ska till södra gränsen av tyskland och befinna mig där i hela 2 veckor. (hoppas på fint väder...)
Där kan jag njuta av att slippa M och M! Och lite annat folk som finns i Sverige som jag faktiskt allvarligt talat inte ens vill höra talas om just nu...

ANYWAY! Jag ska the best time ever i Tyskland som sagt och ta mååååånga foton och låååånga sovmorgnar. + i kanten är ju också att jag är över 16 (17 snarare sagt) Och det gör mig till något slags myndig i tyskland och jag får köpa maaaaassa alkohol! (okey jag ska inte köpa så mycket, men lite iaf)

Nu ska jag gå och svettas ihjäl och längta tills folket  (en speciell) hör av sig så jag kan reda ut en JÄVLA massa bullshit!
Bais!

RSS 2.0