They told me whiskey works better than beer.

Här ligger jag i min säng, i mitt rum.. Och jag bara ligger här, långt efter den egentliga läggdags-tiden och funderar över vad jag försöker bli, åstadkomma, "JA NI VET SÅDÄR FUNDERA I TIMMAR OCH INTE KOMMA FRAM TILL NÅGOT" FUNDERA!
Eftersom jag är trevlig så ska jag dela med mig lite vavava:

- Jag har så länge försökt hitta min roll, när det gäller allt! Hemma, med vänner, hos släktingar, i skolan, på fritiden, på internet, och jag trivs väl hyfsat med mina positioner. Men samtidigt kan jag bli melankolisk för det känns som om jag inte har en jävla aning om var jag är placerad, någonstans.  Jag vill uppnå så mycket för att bli nöjd, jag strävar efter en åtminstonde hyfsat "personlig" - stil, och jag försöker skriva blogg fast jag så otroligt patetiskt nog inte kan skriva blogg. Det slutar bara med idétorka på flera månader för jag vill skriva "RÄTT" saker!
Jag har kommit till viss insikt, till exempel: "Jag ska hitta mig själv, jag är på god väg." Eller: "Varför påstår jag att jag försöker när jag inte ens lyfter på lillfingret?" Jag har ju nästan till och med lagt fotografering på hyllan.
Samtidigt kan jag känna att jag borde orka mer, jag är singel.. det enda som verkligen tyngde mig, och gjorde mig ledsen har lättat och försvunnit. Varför orkar jag inte mer?

Till och med den här texten blir OMFG, WTF, FFS-osammanhängande för jag satte mig med nyfunnen inspiration efter att ha kollat på en massa fotobloggar/kultur/film bloggar i hopp om att kan kunna vara lika bra, men det är jag ju inte!

- Men mitt tillfälliga mål är nog att bli så fylld av kultur som folket på p3 kultur är.. Det krävs nog ganska mycket, men jag vill och ska, jag måste! Förövrigt är p3 kultur något av det finaste jag vet, även om jag kan tycka det är tråkigt ibland.. Men de verkar veta allt! och jag vill också veta allt!

(jag vill bli mer invecklad!)

// TACK OCH GODNATT FRÅN OSÄKER_18ÅRING_*CUT*@HEETMAJL.INTECOM!

RSS 2.0