!

God! Give me a body like a pro ana kid, the hair like rapunzel, the face as a supermodel.

God, please make me happy.

drawn

let's get some shoes

erez-5

Dinsko  449 :-  i butik 24/9


dinsko


Dinsko 599 :- i butik 8/10




dinsko
Dinsko 599:- i butik 5/10


LET'S GET SOME SHOOOES! :')

okey, jag kommer nog satsa på att har råd med de översta och de äckligt jävla snusk snygga understa skorna. Mitten blir om jag faktiskt lyckas sluta röka helt och hinna spara ihop pengar till dom!

MEN jag ska iaf ha de undre skorna! :O jag ska ska ska!!!111oneoneone1!!!
jag måste D:

bits and pieces.

det känns ganska olönt att skriva här atm. För ingen läser och bryr sig ändå.

Men nu tänker jag skriva här ändå för även om ni inte läser, så känns det bra att skriva av sig.

Atm känner jag mig så grymt jävla äcligt rått otillräcklig.
Jag känner att när jag äntligen kämpat mig upp från en svacka så är jag påväg ner igen i en ökande fart.
Jag har väl antagligen ångest inför skolstarten (som alla andra förövrigt verka se fram emot så jävla mycket!)

Jag tror inte jag gillar gymnasiet alls. Med tanke på att sen jag började gymnasiet har allt gått fel.
Jag har skaffat fel umgänge, jag har knappast gjort något jag gillar. (som att fota och sjunga etc)
Sång känns jobbigt och jag är i princip helt jävla oinspirerad och jag känner att det inte känns värt att fota då.
Men VARFÖR.

anyway! Jag har gått ner 8 kg i vikt under sommaren och jag har även lyckats bli bra på bild när nån annan fotat mig! ( :O )
det skedde i halmstad och d... neh, NANCY  tog bilderna! :)

halmstad2halmstad1

Jag har haft ett uruselt sommarlov. Och det känns som om skolåret inte lär bli bättre -.-

Neeh.

Ibland undrar jag om jag alltid gör fel, med tanke på att du ALDRIG gör fel. (enligt dig då)
Hej, min bror vet inte hur man ber om ursäkt, Han har temperament som gör att jag känner mig livrädd varje gång JAG ska ringa honom. Eftersom han ALLTID är elak och arg på MIG.
Men ringer mamma eller nån annan honom så är han hur trevlig som helst. Fan ta det alltså.

Denna dagen var faktiskt inget bra.
Och nu sitter jag här, hemkommen från väldigt mysiga och trevliga halmstad.
Saknar matilda sötnosen, och Danielle.
Jag lyssnar på cocorosies låt Raphael och får nostalgi till början av första året på gymnasiet.
Låten har även framkallt ett nick jag på onsdag har haft i  över ett år!
Pratar med en trevlig Alexander på msn, och en Patric (som för tillfället inte är vid datorn och har vart det i en halvtimma) Och en annan bror som heter emil.
Viktor hämtar mor och far vid en trappa ner.
Therese är kall trött och irriterad på mig och alexander.
Mina ciggaretter börjar ta slut (men jag är inte förvånad för jag röker som en skorsten)
Mitt liv är nog så förutsägbart att man dör lite varje gång man ser vad jag gör. För det är så grymt oinspirerande.

Ge mig ett nytt liv, kanske med samma familj. (HELST med samma familj.)
Men med ett nytt annorlunda jag.
Om vi hade ägt 500 miljoner hade jag nog vart ganska glad också med tanke på att jag spenderade tre dagar i halmstad med 300 kronor i fickpengar och var fattig hela dagen så jag inte ens hade råd att äta...
Ge mig en ny start, nya vänner (förutom patric, therese, MATILDA, viktor och maria L)
Nya saker, nya kläder, ny BRA sångröst (alla säger att den är bra, men jag tror dom ljuger varje gång dom säger det!)

JAG VILL NOG FAKTISKT DÖ!

The prayer!

Packar väskan (M.H: "GLÖM INTE HANDDUK!"), Lyssnar på underbara candy land som är gjord av cocorosie.
Äter marabou mjölkchoklad. Mätt. Hoppas vi klarar av att åka tåg imorgon utan att det blir en massa fel.
Längtar till Halmstad. Längtar till Danielle. Längtar till 3 dagars frihet från allt!

(GRATTIS Viktor till körkortet, nu behöver jag inte gå EN ENDA CENTIMETER i hela mitt liv igen!<3)

~
Cocorosie / Bildsrc: google? xD

Make sad day happy!

Notera - Personen som skrev detta är totalt anonym för mig, jag känner honom inte och lär nog inte göra det heller.

Men när man nämner i en bild på bdb att man har vagel och någon skriver såhär;
^_^
Så blir dagen JÄVLIGT oslagbart bra! :]

old shit.

Gamla grejer och saker! :O

"Wah"r @ 1;st *sigh*T!

Känner mig som förstesoldat i ett krig. Jag barrikerar mig med vapen och skydd, men lik förbannat står jag först i kön för döden. Jag önskar att Idioti och dumhet var ett inslag som aldrig inträffat i mitt liv. Meningen är väl att det aldrig ska inträffa. 3 dagar och kriget är i full gång. 2 månader och ni vågar inte stå för era åsikter. 4 timmar och du lyser med din frånvaro som om du tror det hjälper dig. Ni kastade första stenen, ni är faktiskt utan skam. Ni sköt första skotten, ni skrattar med hämnlyst i era ögon Du, du slängde första bomben, men du vågar inte kasta nästa...  / Victoria Gunnarsson


Youth.

 En ungdomsdröm tappas och faller mot golvet som ett vinglas. Allt går i back och glaset blir helt. Mina sagofigurer dansar, dansar, dansar! Det är som ett harmoniskt klockspel. Du vet ett sådant klockspel där man lyfter på locket så dansar en ballerina till musiken som spelas. Det finns inga batterier i sådana spelmaskiner. Dom går tills man stänger locket eller tills ballerinans hjul rostar. Jag  kan fortfarande höra min melodi, från min ballerina, mina sagofigurer. Dom dansar fortfarande varje gång jag lyfter på locket. / Victoria Gunnarsson


Russia

 Syster och jag befann oss i ett spegelhus i Ryssland. 2 Clowner, hon och jag. Vi var i Plural och överallt fanns spöken. Var tog känslan av vitt och svart vägen? Blev vi en färgkomedi av vårt förflutna? Två varulvar i jakten på fullmånen som aldrig kom? / Victoria Gunnarsson



Jumping from a skyhigh building.

 På något sätt finns du alltid kvar, minnet av en parodi som sytt sig fast på min hjärna. Du säger att du alltid kommer att älska den anonyma men hur kan vi veta att du menar allvar när lögner är ett upprepande beteende hos dig. Ditt namn ekar i mitt huvud, jag smakar på orden. Gift är allt jag känner, Gift, Du är trots mina förhoppningar den falskaste människan på denna jord. Stjärnorna speglas i dina ögon precis som pärlorna av svett på din panna. Ett slag mot magen och du tappar andan, staplandes bakåt, trillar du och du gör dig påmind av att livet är värre än du tror. Men du är fastsydd, som på ett lapptäcke, Och du är Giftig, allt jag känner är gift. / Victoria Gunnarsson


Storebror,

 Vi sitter här ännu en gång i våra skinnfotäljer i detta rökfyllda rum. Barndomsminnen från en svunnen tid. Som elefanter rör vi oss fram genom mörkret. Vet vi om det är värt att fortsätta: Om vi någonsin vandrar klart, vad händer då? Är det värt att ge våra liv för att ge andra en chan? Men vi ommer sitta kvar här. Vi har ett barndoms minne som bränns. Precis som röken i rummet sticker i våra näsor för att långsamt kväva oss. / Victoria Gunnarsson


En känsla man inte kan undvika.


Du är gudomlig, vet du det. (a DIVINE feeling.) 
 Du är speciell. vet du det?
 Du vet, du vet.
 Du är livskraft, du är kärlek, du är du.
 Du är min!
/ Victoria Gunnarsson



gddsn

BTW!

Http://www.diabetestyp1.blogspot.com

Läs :]

Natt. - The sequal§2

sttbstrnsgsf

Där Sanning, blir till lögn.
Där lögn, blir till immortalitet.
Immortaliteten leder till döden.
Jag är och förblir en paradox. ~ Din Paradox.

Natt.

Natt;
Han framför mig
Jag med underverk i mina hörlurar

Svett, fläkt, värme, ljus, mörker, xbox, dator, Lykke Li, Bon iver, The knife, elliott smith, surfjan stevens, cocorosie och Marit Bergmann.
Vänner som sover. nervöshet inför hans uppskrivning imorgon, magont.

Drömmar;

Hemlängtan, Rutinlängtan, Skollängtan, flytta hemifrån och börja jobba på något stort företag inom mode/smink. Börja Övningsköra, ta körkort, skaffa/få bil.

RSS 2.0