..

För att till och med den lilla gnista liv jag har kvar känns jävligt onödig.
För att jag hatar mig själv för hur jag förstör.
För att jag faktiskt blev lite kär i dig, fast jag inte vill erkänna det själv..
För att jag vill ställa allt till rätta.
För att jag inte kan.

Ytligt.

Ska börja bli mig själv ordentligt igen, skaffa tillbaks min gamla attityd.. Så från och med nu ska jag kolla på människor med en blick som säger: "Jag är en bitter människa, och vill egentligen bara döda dig, men eftersom du är min vän och jag inte orkar, så ska jag bara slå dig lite idag."

- För att jag kan, för att jag vill.

- För jag är Brütal Brütüs.

Fan.

För att jag vill inte tänka på dig. Fan...

"Lost unfocused my mind takes over
I'm just a ghost now my mouth has let me down again
Now you've seen it
Throw shame over
That's my secret, I hope you get the best of it.

Well please take your time with me
Well please take your time with me"

Hang you from the..


"I never know how to treat you,
You think I love you but it ain't true.
I'm walking away now,
One step forward and back two.

I like to grab you by the hair,
And hang you up from the heavens.


I don't know how to let you go,
Or if I should keep you.

I don't know how to let you know,
I really do have a reason.

I like to grab you by the hair,
And drag you to the devil."

RSS 2.0