damtidamdamherpderp.

Jag tänkte sno en sån där punkt från listan jag skulle följa (som jag aldrig kommer följa ._.)


10 saker du inte vet om mig! (Fast den är lite modifierad, så ni får bara 5 saker.)


1. Jag kan inte cykla! eeeh.. eller, jag kan cykla men jag är så tankspridd så när jag sitter där på cykeln så slutar det med att jag blir ouppmärksam och cyklar in i saker, det brukar resultera i smärta och skrapsår. Ibland även diken.

2. Även om jag har satt ett nyårs-löfte om att inte dansa på hela 2011 så har jag redan brutit det, för när jag är ensam hemma och lyssnar på kalas-musik, så kan jag helt enkelt inte låta bli att studsa runt som Dumbo på hal is. (Nej inte Bambi på hal is, Dumbo. För jag har en känsla av att Dumbo ser klumpigare ut om han skulle dansa än vad Bambi hade gjort.)

3. Jag har svårt att titta folk jag inte känner i ögonen.. Jag tänker på att inte titta dem i ögonen och så fort ögonkontakt uppstår så kollar jag bort, för jag blir rädd och tror att folk ska tro att jag stirrar.

4. Sen nian har jag lyckats gå ner 20 kg till att sedan gå upp 30 kg för att nu ha gått ner 11 kg.

5. Varje dag kommer jag nog på minst 7 texter jag skulle kunna skriva ner och publicera på bloggen, men jag orkar aldrig hämta papper och penna för att skriva ner dem, så jag skiter helt enkelt i det och så glömmer jag bort texterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0