Dag 02 (lite sent)

Hola! Eftersom jag har tydligen ett liv utöver datorn så har jag inte varit hemma och kunnat uppdatera bloggen.. Fast idag är jag hemma! Here we go:

Dag 02. Min första kärlek.


Min första riktiga kärlek inträffade 2007, och han hette/heter Viktor.
Vi träffades genom en gemensam kompis och vi blev tillsammans 30/10-2007.
Vi hann vara tillsammans i 2 år och nästan 8 månader innan vi gjorde slut, fast jag var ganska olycklig i ett och ett halvt år, ungefär.
Till en början kändes saker och ting bra, allting var frid och fröjd typ, men efter halva tiden blev jag olycklig, för han började utnyttja mig för pengar och ciggaretter kändes det som, och råga på allt blev jag förälskad i någon annan, vi gjorde slut så mycket längre efter det eftersom jag inte vågade göra slut, och jag hoppades på att han skulle bättra sig. Nu blev det här jävligt oengagerat men jag orkar faktiskt inte skriva mer om det, känns ganska useless och allt jag vet nu är att det känns som om jag börjar tappa känslan av kärlek och sjunker ner i ett hål. Ungefär.
Jag vill nog helt enkelt bara ha en puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0