123

Här kommer det ett inlägg! Meeeeeen, det har ingenting med listan som jag ska följa att göra... Orkar inte svara på vad mina favoritsaker är, det känns så.. tråkigt. Så jag det blir en annan lista istället! :]

bahjs




AVSLUTA MENINGEN :

Jag har insett att min senaste kyss: Var med en brud, jag var inte nykter och jag hade aldrig träffat henne innan.. och hon var ju för att citera något hon sa om och om igen i flera timmar: "JAG ÄR BARA 15 ÅÅÅÅR!" (tror hon var 15?) Åh jag känner mig som ett perv. :3

Jag lyssnar på
: Musik? Duuh. -.-

Jag pratar: Oftast för mycket, ibland för lite.

Jag tycker om: Söta människor, mig själv och min kamera.

Jag avskyr när folk: Beter sig som jag vet inte vad.  SNUSK I RUMPAN SKAROM HA! D:

Min(a) närmsta vän(ner) är: Matilda, Zenia, Viktor, Emily :]

Min första vän hette: Frida.

Kärlek är: Fint, men gör ganska ont.. mestadels av tiden. Men fint.

När jag borstar tänderna: Så funderar jag alltid på varför jag inte kan borsta tänderna med vänster hand.. och sen provar jag.

När jag lagar mat: Gör jag det nästan aldrig själv.

Jag tänder på: N.e.r.d.s eeeh..  Eller kanske ganska helt enkelt på söta pojkar. :D

Det sexigaste yrket är: RÖRMOKARE! RAWR! xD Eeeeller.. jag vet inte.

Det är charmigt när: Folk ger mig mängder av komplimanger som jag bara suktar i mig. När jag gör FLÄZK-minen, när folk rapar jättemanligt, när folk ger mig mängder av kramar. När folk bjuder mig på kaffe och när folk har dålig humor.

Jag är rädd för: Nattfjärilar, Flugor, Kackerlackor, Höjder, För att göra bort mig, framtiden.

Den värsta känslan är: När man mår så dåligt att det känns som om man hade kunnat slita ut sitt hjärta i tusen delar och slänga det till världen som inte bryr sig.

Den bästa känslan är: När man är lycklig och känner att livet flyter på. När man vaknar upp jämte någon man tycker om efter att ha pratat bort halva natten. När man precis vaknat efter en natt och man har sovit jättebra! När man flummar runt och skrattar så man inte får luft. När man är med vänner som får en att må så underbart bra att det känns som om man kan flyga.

Jag är bäst på: att vara mig själv, vara snygg, vara ofräsch, sjunga, gå ner och upp i vikt, röka, bli för full, att kasta dåligt, att ha ansträgninsastma.. yeah.. jag är bäst på allt jag gör.

Jag är sämst på: Ingenting, skulle jag nog påstå.. kanske dansa.. men jag dansar ju aldrig så det räknas inte.

Om jag va ett djur skulle jag vara: En gris, för jag kan låta som en.

Om jag va en insekt skulle jag vara: En mask.

Om jag vore ett redskap skulle jag vara
: höhö, DET SKULLE DU ALLT VILJA VETA VAVAVA! ;)

Jag kommer alltid att vara: Ett intellektuellt R-tard.

Det finaste som finns är: Att gå ner till sjön klockan 4 på morgonen och ligga på bryggan med en ciggarett och se hur de första solstrålarna når vattnets spegelblanka yta, och i exakt samma stund höra de första fåglarna kvittra.

I sommar: Ska jag resa runt, vara arbetslös och älska livet.

Sist jag grät var: För exakt en vecka sen.

Jag kan: nästan allt.

Jag kan inte: dansa.

När jag vill tänka går jag: in på mitt rum.

När jag bakar så bakar jag
: Cupcakes som jag sedan ger bort för att jag inte äter cupcakes. :)

Min mobiltelefon är: en vit Sony ericsson Xperia x10

När jag vaknar på morgonen: Är jag en neandertalare.. en väldigt tjurig sådan som saknar vokabulär tills jag fått min morgonciggarett.

Innan jag går och lägger mig: Lägger jag mig med datorn i knät, tvättar av mig sminket, glor på tv, lyssnar på musik och sen ligger jag och rullar runt i sängen tills jag somnar.

Just nu tänker jag på att: jag måste svara på den här frågan. :o

Bebisar är: Söta när de är tysta, fula när de skriker eller dreglar.. Möjligtvis spyr.

Idag har jag ätit: Frukost klockan 16:något. Oooch det var nog ungefär allt.

Ikväll ska jag: Sitta i min säng och glo.

I morgon kommer jag: Antagligen försent till skolan.

Jag vill verkligen: INTE hoppa hopprep eller dansa! :D



Kommentarer
Postat av: shorty&myzan

Hoppas du har haft en bra dag:)

2011-01-14 @ 00:52:39
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-14 @ 01:46:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0