01

Dag 01.

Presentera mig själv:

Nu gör jag nog något jag aldrig skulle göra i vanliga fall på den här bloggen, men en kul start på året, plus att då finns det ju lite mer att läsa här.
Jag funderar på om jag ska göra det här kort och köra en:
Victoria
19 år... osv.

Men det hade ju inte blivit så kul, så nej.

Jag heter Victoria, och kommer från Småland. (Det känns så fjantigt att skriva sånt, eftersom de flesta som läser (alla?) som läser vet nog sånt här.. anyways.)
Jag går sista året på gymnasiet där jag läser Estet musik, huvudinstrument är sång och andrainstrument är gitarr. Jag bor utanför ett litet samhälle i ett rosa trähus och har bott där hela mitt liv..

.. Det här blev inget bra.. D:


Jag är Victoria, Victoria är jag.
Jag är glad,
Flummig,
Pratglad,
Tyst,
Lätt nervös,
Blyg,
Ljudlig,
Invecklad,
Fundersam,
Tankspridd,
Rörig,
Säker på mig själv,
Osäker på mig själv,
Känner mig själv,
Poetisk,
Kaffe-beroende,
Cola-beroende,
Godis-beroende,
Rökare,
Lättfrusen,
Kräsen fast ändå inte,
Gillar känslan av fysisk smärta,
Hatar känslan av psykisk smärta,
Hatar mänskligheten,
Kristen,
11 kg lättare än vad jag var i somras,
Singel sedan ca 7-8 månader tillbaks,
Förhållande-människa,
Trivs med att vara ensam,
Ansträgnins-astma,
Tål egentligen inte alkohol,
Kan inte sova längre än till klockan 13.00


Jag tror jag skulle kunna göra en jättelång lista, och jag tror det räcker med det. Anledning till att jag gjorde det så enkelt var väl helt enkelt att en lång text hade förvirrat mig i all min trötthet jag känner idag.
Tråkigt ja, vill ni veta mer, fråga. osv.
Men imorgon kanske det blir lite mer (mycket mer.) text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0