prft.

Dagens


humör:
Passivt.. tror jag?

klädsel: strumpbyxor, min gråa fina fina tunika, min röda fina fina skjorta och underkläder (duuh)

frisyr:
låter det falla fritt.

smink: Mascara till min egna förvåning!

händelse: Det trevligaste idag var nog faktiskt skjutsen hem av lukas, (deprimerande nog)

planer: ehm, sitta här och ruttna bort i oändligheten?

saknad: Kärlek.

sämsta: Stuff, things.

bästa: Kaffe, snön!

dummaste: Mitt internet, min hund (fast han räknas väl kanske mer till trögaste?)

roligaste: Skjutsen hem av lukas fortfarande.

favorit: Sättet - Peter Lemarc.

musik: Peter Lemarc, Devin townsend, Aerosmith och Regina Spektor.

vill ha: Närhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0