Regina Spektor - Oedipus

Alltså om ni undrar så är rubriken är en låt.


Jag är lycklig, eller?
Jo det borde jag va, jag har ett par underbara föräldrar (för det mesta) som skämmer bort mig med saker till 1000! Men ändå så blir jag inte tilfredsställd.

Jag har en pojkvän, som jag älskar över allt annat, och om jag inte hade honom hade jag bara suttit på mitt rum varje dag, fotat, suttit vid datorn, skrivit texter och lyssnat på musik! Varje dag, heeeeela tiden...

Faktiskt.

Ni har väl nog redan fattat att jag i princip inte hatar folk, jag gillar likgiltighet.
Det finns 2 på hela jorden jag hatar i benämningen HATAR!

en jag inte nämner här, och VICTORIA GUNNARSSON

(och ja, för er som är tröga; Det är JAG!)

Jag är aldrig nöjd, hittar aldrig nåt bra med mig själv.
Men av allt jag har, som förövrigt är mycket mer än hälften av vad andra får,
så sabbar jag mitt liv med cigg, godis, självömkan, och dålig självkänsla.
Fast jag egentligen borde vara lycklig.


Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0