MSN

Det är tisdag idag.
Det är höstdagsjämning och vädret som hittills har vart riktigt fint sen skolan började tog helt passande en akut vändning och det blev kallt, blött, regnigt, blåsigt.

Jag gillar inte hösten, allt är dött.

Min HÖSTkväll består i alla fall av att sitta inne på mitt rum vid datorn, (vilket är det enda jag gör hemma nu sen vi skaffade trådlöst internet förra veckan!)

Huvudämnet idag är chat med VINCENT på msn.

MSN one



Jag längtar fortfarande efter min doctor Martens som ligger hemma hos min farbror, där ligger även mina converse (specialgjorda svarta converse ni vet?, helsvarta, inklusive märket?) och en klänning.  Får dom om 2 lååånga veckor.

jag vill faktiskt ha lite feedback nu, för jag har i princip BARA laddat upp en massa blogg inlägg utan några som helst kommentarer!

+ fråga; Jag tycker det känns som om den här bloggen börjar bli lite för likt "blondinbella"; "heeeeej bloooggen, idag har jag *tugga tugga tugga, tjat, tjat, tjat, gnägg, gnägg, gnägg*" stuket, har jag rätt?, eller är det nån tanke som bara existerar i mitt huvud?

FEEDBACK!

Kommentarer
Postat av: Vincent Simmons

Titta! Där är ju jag!

Detta är definitivt posotvo feedback!

2009-09-22 @ 21:13:15
Postat av: Vincent Simmons

Titta! Där är ju jag!

Detta är definitivt posotvo feedback!

2009-09-22 @ 21:14:29
Postat av: Aletta

neeej verkligen inte blondinbella likt aaaalls! jag ogillar hennes blogg ngt så oerhört å din gillar jag ju så oerhört:D

btw går vincent i min spanska grupp:P haha

2009-09-22 @ 22:18:43
URL: http://inthemirror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0