OMG!

Folk - sluta tycka synd om er själv det är irriterande

Och nu till inlägget;

Jaaaa, jag vet... jag har inte skrivit på en hel vecka men jag har FAKTISKT haft fullt upp!

jag plockar och donar och svettas och steker etc etc. :P

Om exakt 8 dagar så åker jag till underbara übersköna utomlandet! (xD)
Jag ska till södra gränsen av tyskland och befinna mig där i hela 2 veckor. (hoppas på fint väder...)
Där kan jag njuta av att slippa M och M! Och lite annat folk som finns i Sverige som jag faktiskt allvarligt talat inte ens vill höra talas om just nu...

ANYWAY! Jag ska the best time ever i Tyskland som sagt och ta mååååånga foton och låååånga sovmorgnar. + i kanten är ju också att jag är över 16 (17 snarare sagt) Och det gör mig till något slags myndig i tyskland och jag får köpa maaaaassa alkohol! (okey jag ska inte köpa så mycket, men lite iaf)

Nu ska jag gå och svettas ihjäl och längta tills folket  (en speciell) hör av sig så jag kan reda ut en JÄVLA massa bullshit!
Bais!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Förmodar att det är jag som snackar massa bullshit?

2009-07-03 @ 20:05:37
Postat av: V.

Nej -.-

2009-07-03 @ 23:34:08
URL: http://raphael.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0