!!!

'Det är varmt i tyskland. Jag klibbar ihjäl. Jag har ibland en jobbig pappa. Jag orkar egentligen inte skriva nágot mer.  Kan inte skriva å utan máste skriva a med en ´ sán grej över -.-!
Imorgon ska vi ut och brumma bil till nát ställe (vi vet inte vad för ställe än!)
Jag önskar att viktor och matilda var här.

huset = litet
Spindlar = stora.
3 katter varav en gillar oss, en halvgillar oss och en hatar oss! ^^

y sitter pá fel ställe pá tangentbordet. För z och y har tydligen bytt plats.

SÖDRA TYSKLAND FÖRVIRRAR MIIIIIIIG!!!!!!!!!!!

Bai!

Kommentarer
Postat av: Matilda Signe Hansson

Haha, saknar dig med Sweetie pie!



Du tycker visst att ALLA spindlar i Düskland är gigantiska!



<3

2009-07-13 @ 22:46:48
URL: http://retrorevolt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0