Neeh.

Ibland undrar jag om jag alltid gör fel, med tanke på att du ALDRIG gör fel. (enligt dig då)
Hej, min bror vet inte hur man ber om ursäkt, Han har temperament som gör att jag känner mig livrädd varje gång JAG ska ringa honom. Eftersom han ALLTID är elak och arg på MIG.
Men ringer mamma eller nån annan honom så är han hur trevlig som helst. Fan ta det alltså.

Denna dagen var faktiskt inget bra.
Och nu sitter jag här, hemkommen från väldigt mysiga och trevliga halmstad.
Saknar matilda sötnosen, och Danielle.
Jag lyssnar på cocorosies låt Raphael och får nostalgi till början av första året på gymnasiet.
Låten har även framkallt ett nick jag på onsdag har haft i  över ett år!
Pratar med en trevlig Alexander på msn, och en Patric (som för tillfället inte är vid datorn och har vart det i en halvtimma) Och en annan bror som heter emil.
Viktor hämtar mor och far vid en trappa ner.
Therese är kall trött och irriterad på mig och alexander.
Mina ciggaretter börjar ta slut (men jag är inte förvånad för jag röker som en skorsten)
Mitt liv är nog så förutsägbart att man dör lite varje gång man ser vad jag gör. För det är så grymt oinspirerande.

Ge mig ett nytt liv, kanske med samma familj. (HELST med samma familj.)
Men med ett nytt annorlunda jag.
Om vi hade ägt 500 miljoner hade jag nog vart ganska glad också med tanke på att jag spenderade tre dagar i halmstad med 300 kronor i fickpengar och var fattig hela dagen så jag inte ens hade råd att äta...
Ge mig en ny start, nya vänner (förutom patric, therese, MATILDA, viktor och maria L)
Nya saker, nya kläder, ny BRA sångröst (alla säger att den är bra, men jag tror dom ljuger varje gång dom säger det!)

JAG VILL NOG FAKTISKT DÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0