bits and pieces.

det känns ganska olönt att skriva här atm. För ingen läser och bryr sig ändå.

Men nu tänker jag skriva här ändå för även om ni inte läser, så känns det bra att skriva av sig.

Atm känner jag mig så grymt jävla äcligt rått otillräcklig.
Jag känner att när jag äntligen kämpat mig upp från en svacka så är jag påväg ner igen i en ökande fart.
Jag har väl antagligen ångest inför skolstarten (som alla andra förövrigt verka se fram emot så jävla mycket!)

Jag tror inte jag gillar gymnasiet alls. Med tanke på att sen jag började gymnasiet har allt gått fel.
Jag har skaffat fel umgänge, jag har knappast gjort något jag gillar. (som att fota och sjunga etc)
Sång känns jobbigt och jag är i princip helt jävla oinspirerad och jag känner att det inte känns värt att fota då.
Men VARFÖR.

anyway! Jag har gått ner 8 kg i vikt under sommaren och jag har även lyckats bli bra på bild när nån annan fotat mig! ( :O )
det skedde i halmstad och d... neh, NANCY  tog bilderna! :)

halmstad2halmstad1

Jag har haft ett uruselt sommarlov. Och det känns som om skolåret inte lär bli bättre -.-

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har lyckats gå ner 7 kg ! vi har varit duktiga i sommar då (:

2009-09-09 @ 12:41:47
URL: http://frozenmoments.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0